Skurup var najs!

Gymnasievalen ska vara klara nästa måndag..

Förstaval: Nils Holgersson skurup - transport.
Andraval: Framtidsgymnasiet arlöv - transport
Tredjeval: Söderslättsgymnasiet trelleborg - transport.

Låt mig komma in på skurup! Riktigt nice!
Var ju på informationsmöte och det var intressant! Stack in på cylindern en snabbis (fritidsgården) för att träffa Ahlin, när vi kommer in där jag och Julia så sitter en massa killar och glor tv. Så hälsade jag på Ahlin och kramade honom, alla killar kollade helt chockade haha! Sen när jag gick hörde man hur alla ropade på Ahlin och frågade om jag var hans nya fjälla!? x'D Skrattar fortfarande åt det.

Typiskt bönder ;-) Men det där emd videobloggning, vad tyckte ni om det? Jag gillade det starkt!
Men nu ska jag sova. Ha det gött!

Puss på er alla bagare! :-D <3

Blev en bild sedan sommaren 2008, Jesper Nilsson, en av mina underbara vänner som man verkligen kan lite på! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0