Allt man hinner med en torsdag kväll!!

Först blev det gymnasiemässan med Bexx, sedan träffade vi Julia och hennes världsbästa och snygga mamma :-)
Gick där, jag och Bexx flummade söndeerr! Så ett par killar visslade på oss när vi gick förbi då sa jag direkt till julias mamma så odiskret som möjligt "Mari dom visslar på dig!" Så blev dom helt tysta hehe ;-)
Fett ball! Sen flummade vi lite till men tyvärr fanns det bara två gymnasium där som hade transport.. Yrkesgymnasiet och framtidsgymnasiet. Men för min del blire skurup för hela slanten! :-)

Sen fick vi skjuts hem av Mari :-) Då körde jag till vellinge och träffade Kim Gunnarsson. Kiing! Sen träffade jag massa annat folk också.
Han inte plugga idag h3h3, gör det imorgon.. har hela helgen på mig att göra klart engelskan!
Imorgon kommer bejbiii heeem♥ och dp ska vi träffa Josseee :-D
Nu ska jag käka upp min apelsin sen sova!

Godnattpuss på er!

Älskar er mina underbara brödrar!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0