Förlåt för dålig uppdatering!

Var ju på strandbaden i fredags natt. Riktigt lyckad kväll! Tack alla för en fett oförglömd kväll!
Måste göras om! Iaf så kom jag hem vid 3 tiden och då var ju baby här :-) Somnade typ halv fyra.
Igår så var jag helt död.. haha. Men senare på kvällen var jag med folk, vi drog till svedala och träffade saknade Josse! Men det var inte lika kul som det brukar. men, men. sånt är livet. jag och Kim kom hem och kollade film och så! Sen somnade vi.

Vaknade imorse av ingenting. Gick upp och fick helt plötsligt reda på att brossorna och deras flickvänner skulle komma. Även Jossan. Så då kunde jag inte träna :-(

Ronnie, Katta & Jossan drog nyss. Kim med :'-( Miss you baby! ♥´
Nu lyssnar jag på musik, ska blogga lite och kolla facebook sen kör jag till vellinge.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0