Home sweet home!

Igår kom jag hem från fjälkinge. Jag fixade till mig och upptäckte att jag tappat bort mitt smink! Och det är verkligen ingenstans här hemma! Så får låna lite smink av mamma sålänge tills jag får lön nästa fredag!!
Sen drog jag till västra ingelstad och hämtade upp Alicia och upptäckte då att bromsvätskan var slut.. Hade 10 minuter på mig att köra till vellinge och fixa den jävla vätskan. Men jag klarade deet fan. Men det var inte kul att köra så fort med halvbra bromsar.. hehe..
Men sen träffade jag & Alicia lite folk. Sen drog vi till dagiset och chillade med Lasse, Thom & Mänge Mänge!
Nu ska jag snart till gymmet för det är dags nu..
Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0