Behöver sriva av mig, läs eller inte, välj själv!

Fuck mitt liv just nu.. asså jag är typ aslycklig men känns som allt går åt helvete ändå. Det är jättemånga som gillar mig... i kärlek eller  typ flirtar med mig. Visst.. det var kul i början men nu börjar jag tröttna och vet inte vem jag ska välja. Och jag vill vara singel! Vill inte ha ett förhållande, även om jag gillar alla extremt mycket och vissa bättre än andra. Men det funkar inte! Jag har sagt till ALLA personer att jag ska vara S I N G E L!!!!! Och vill bara vara vän till en början. Menb ändå blir det flirtande. Jag förstår inte. Jag vet att det finns EN person jag verkligen verkligen ÄLSKAR! Och det vet han med att det är han. Han bryr sig alltid om en och vi har typ bråkat lite nu. På grund av att jag snart är utbränd. Och skolan på detta. Nationella prov och allt! AHHHH jag bler galen! Jag kan inte helelr såra någon =( För jag hatar det verkligen. Jag är inte sån här i mig själv egentligen.. Jag är en snäll tjej som inte vill att ngon ska bli utanför eller sårad men hur jag än gör kommer någon att såras i detta. Det är itne det jag vill! Men jag kan inte heller vara med alla och gilla alla när jag vet vem jag ÄLSKAR!
Jag ligger här och gråter! Jag skriver inte detta för att någon ska läsa och tycka synd om mig. Men jag skriver det för att jag behöver någons hjälp. Om någon vill hjälpa mig, ge mig tips eller vafan som helst för snart är jag fan utbränd! Det gör så ont i hjärtat. Jag gör verkligen allt för alla desa människor som kallas mina vänner. Jag vill itne såra dom. Jag vet inte om dom är sura på mig men verkar som folk tar avstånd från mig nu. Men snälla, ni som är sura/tröttnar på mig eller tar avstånd från mig. hjälp mig istället! Ni ser att jag behöver det. Låt det itne bli åt helvete med er vän. Hjälp henne. Stötta henne ge henne tips hon lyssnar! Jag lovar er!

Så snälla ni som läst detta.. hjälp mig....

Kommentarer
Postat av: The best bager

Finns :) bara att smsa om du vill ha nån att snacka me:)



The bager



o jag gillar dig bara som vän så du vet:) :p

2011-03-07 @ 00:48:32
Postat av: Emelie

Tack så sjukt mycket Victor! <3

Behöver verkligen vänners stöd just nu! <3

2011-03-07 @ 11:35:24
Postat av: katarina

gumman lilla... håll dig väck från dom alla ett tag och se vem du tänker på mest och saknar mest,... bhrukar funka för då säger hjärtat vem som gäller...



puss o kram gumman <3

2011-03-16 @ 06:49:59
Postat av: Emelie

Tack Katta, betyder mycket! <3



Puss & Kram <3

2011-03-16 @ 15:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0