Ni kom, ni fick veta allt om mig, ni gick!

Ni som kommer ta åt er av detta inlägg, kommentera inte, skriv ingenting till mig, prata inte med mig i huvudtaget! Säg hej när vi ses och hejdå när vi går, ingenting mer! För ni har stått ert kast. Er chans har runnit ut i sanden. Ni har snackat så mycket om att jag ska få en chans till. Men har inte gjort er något? Och om jag gjort det så har ni inte berättat varför. Fast än jag frågat vad jag gjort er. Jag har smsat, skrivit överallt frågat om vi kan umgås osv. det ända som svar man får är: Kan inte, vet inte, får se eller ingenting alls. Är det vad ni kallar äkta vänner så visst. Det är ert liv men sånna vänner har inte jag tid med. Och ni ska veta att alla dessa killar.. ni har missförstått allt! ni har ju inte pratat med mig så ni vet ju inte vad som hänt. jag har varit så jääkla lack på nästan alla killar iprincip. Sen att jag är glad och sprallighar en del missförstått. Det är dom som sökt sig till mig. Och när jag en dag inser vem som är killen i mitt hjärta är så är hon tvungen att såra ännu en själ. Men det är tyvärr värt det! Och så som ni har betett er är inte okej. Om ni nu haft ett sånt jäkla problem med min attityd så säg till! Det är så äkta vänner gör! Säger till om de märker om man förändras.. på ett dåligt sätt. Man stöttar och hjälper varandra. Så mycket jag stöttat er när ni verkligen behövt det. Och så ber jag om en liten fucking tjänst. EN av så många jag sällt upp för er.. så sviker ni mig. Ni totat dissar mig! Verkar inte vilja ha mig i närheten. Och dessutom har jag varit i deprision. jag skev ut det överallt berättade för er att jag mådde dåligt.. men ni trodde detvar för uppmärksamheten. JAA! verkligen! Jag sökte fucking tröst! För mina vänner var ju inte där och ställde upp för mig?  Och nu när jag brutit ihop så ser iaf alla andra utom ni det. Folk stöttar mgi irekt. det tog 2 minuter för mig att börja prata med dom och dom höll om mig direkt. Det är vad jagkallar äkta vänner. Det tog dom 1 minut att se att jag var ledsen. Ni har itne sett ett skit på två månader. Tack.
Det var väl allt jag hade att säga. Men när ni insett att jag faktiskt ha rätt och onte gjort ett fucking skit fel mot er så hör av er. Så kanske vi kan ta nya tag. Men tills dess. Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Ted

Även om vi nt känner varandra så bra så finns jag om de e nåt!

2011-03-24 @ 19:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0