De är för oss som solen går upp!

Josefin Nilsson, min underbara vän!

Vi har upplevt mycket tillsammans!
Umgåtts nästan jämt! Haft så roligt ihop! Det finns ingen som kan ersätta dig.
Du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta gumman. Visst, vi har haft våra små tjaffs..
men det löser sig alltid. Du är den finaste på denna jord för mig. Dem vackraste tjej med
den vackraste personligheten. Utan dig hade jag inte varit jag. Jag hade nog inte levt idag.
Helt ärligt.. och du vet ju varför <3
Det vet vi nog alla. Men du är världens finaste gumman.
Om vi någon gång går skilda vägar, lova mig att du aldrig glömmer det som är vårt.
Som alltid kommer finnas i mitt hjärta. Det är för oss som solen går upp.
Jag tänker på dig varje dag. Jag lovar att jag gör det! För du är speciell!
Du är helt underbar! Världens goaste tjej. Alla våra minnen.. det är sjukt.
Jag är helt skakig nu för jag gråter, glädjen är så sjuk.
Vi pratar om allt med varandra. och det gör mig så trygg.
Du betyder verkligen allt gumman. Jag älskar dig min fina ängel!

Josefin Nilsson, min bästa vän.

Kram från din vän Emelie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0