En liten hälsning från intet...

Skrev nyss ett aslångt inlägg som bara togs bort. Fuck detta, typ en orsak till att jag inte bloggar så mycket. Men jag har faktiskt ett liv utanför datorn.. umgås ju väldigt ofta med sanna och älskling, även massa annat folk. Sen har vi ju fullt upp i skolan massa prov och så i slutet nu. Men vi går bara denna veckan sen nästa vecka går vi bara till tisdag sen är vi ju lediga 6 dagar.. sen är det bara skojj vecka - sen slutar vi 9:an.. tio hela år i denna skolan. 8 år av dom var jag mobbad. Riktigt mobbad. Så nu de sista 2 åren har varit bra! Tack till de tre tjejjer som verkligen ALLTID ställt upp sen jag bytade klass Rebecca Lundell Julia Nilsson & Alicia Bengtsson. Ni är tre ÄKTA vänner! Jag älskar er massvis! Men det är klart, hela klassen har faktiskt varit snälla mot mig och välkomnat mig riktigt bra. Två bra sista år. Tack! Men fyfan asså.. kommer bli riktigt skönt att slippa de falska personer.. :-/ Men kommer skan många också! De äkta om vi säger så.

Nej, nu måste jag verkligen sova klockan är halv tolv och jag ska vara funktionär imorgon i velligne på någon friidrott.
Såå kollar klart på fotbollskväll sen sleeepar jag.

Puss & Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0